12 Ekim 2009 Pazartesi

Garip!


Oh düğün fasıllarını atlattık kızımız peri oldu maşallah:) Ben de koşturdum, dansettim , zıpladım, dedikodu yaptım(baya bişi yapmışım).

Sonra gerçek hayata geri döniim dedim üstüne bir rüya daha, ardından skinleştirme çabaları iyi enerjiyle bütün kötü sözleri itme durumları niye bir arkadaşım evlenirken biri ayrılıyor da o yüzden:(


Üzücü bir şey gibi görünebilir belki ayrılık ama bence insanın hayatında iyi gidecek belki daha mutlu olunacak şeylere yer açmak için kötü şeylerin gitmesi gerek, bu yüzden de o kadar korkulası diil ha tamam deli gibi aşığım tanrım yaşayamm ben onsuz diyorsanız ki (palavra 6 ay sonra görürüm sizi)bu temizlik biraz daha sonraya atılır biraz daha sancılı olur ama en sonunda olur yapcak bi şey yok:)


Ana fikir temizlenin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder