24 Kasım 2009 Salı

Açılın Yoldan

Evet açılın bakalım yoldan DSQUARED gelsin!

Onları ilk duyduğunuzda aklınıza gelen harika erkek ayakkabıları, gömlekleri olabilir ve bu blogta erkek kıyafetinin ne işi var Derya ilgilenmez ki diye düşünebilirsiniz.

Ama DSQUARED2 diye bişey var heralde ağzım açık kaldı gördüğümde, böyle kadınların İstanbul sokaklarında salındığını düşünsenize e tabi biraz bedenle ilgili sorunlar yaşanabilir. Ne olursa olsun ben yine de hafif balık etli de olsa böyle bi kadın görsem saygı duyarım.

Yani işin aslı kadınlarada el atmışlar gayette başarılı olmuş bence, şu bizim Nişantaşı ve Bağdat Caddesi dolaylarında biribirinin aynı giyinen ve ayaklarında o kocaman iğrenç eskimo ayakkabılarıyla geziceklerine, biraz araştırıp, öğrenip şöyle gezseler. Daha mutlu kadınlar olup çıkıcaklar haberleri yok. En azından 35lerine geldiklerin de ya ben bu konken partisinde ki kadınlar gibi miyim? Aynı birbirimize benziyoruz diye hayatlarını sorgulamaya başlamazlar.

Ne diyodum ben bütün öfkemi kusmadan önce DSQUARED2 dimi ben böyle olucam topuklu ayakkabılarımla daha çok barıştığım zaman...


































Hımm ve bu kıyafeti ilk gördüğümden beri, uzun elbise ve deri ceket kombinasyonunu hayal ediyorum. Tabi dışarıya saten elbise giyerek çıkmayacağım(New York'ta yaşasam kesin çıkarım)
Ama ilk geceye attığımda kendimi, uzun elbisem,deri ceketim ve kaşkolum olmazsa neyim...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder