12 Temmuz 2010 Pazartesi

uyuya!

Dün akşam uyuyakaldım bir ara! Kalktığımda farkettim ve kafamda bir anda uyuyakalmalar geçti. Çeşit,çeşit biz tv karşısında uyuyakaldık, huzurlu,sakin çok yorgundu bizimkisi...

Düşündüm ki otobüste uyuyakalsanız hiç huzurlu olmazsınız, hem siz hem de yanınızdaki, sizin kafanız sağa sola otobüsle beraber ritim tutarken, yanınızdaki kimse(biri ama benim düşüncemin içinde kimse işte) şimdi kafası üzerime düşücek, ya da boynunu kırıcak diye sizin için de huzursuzlanır yani bu tasvip etiğim bir uyuyakalma şekli değil. Sevgilinin koynunda uyuyakalma vardır bir de koynunda ama kucağında değil yavaş yavaş yorgunluktan, huzurdan, güvenden uyursun bilirsin ki sonra seni kaldırıp yatağına götürüp üzerini örtücek biri var. Belki size rahat uyuyasınız diye süt bile pişirir ılık olucak ama çok sıcak ya da çok soğuk uykunuzu kaçırır.Bu güzel bir uyuyakalma hadisesi mesela...

Gelsek ya benim en sevdiğime peki kitap okurken (aklını yemiş bu kız kitapla evet yedim en güzel bi oturup yedim afiyet olsun bana) tam okuduğun cümlelerin içindesindir ya biri yavaştan yavaştan ayaklarından başlar seni uyuşturmaya yavaş yavaş kaymaya başlarsın o dünyanın içine, artık okumanın yanı sıra görmeye de başlarsın kafanın içinde hop! silkelenirsin bir daha devam etmek istersin kaldığın yerden ama artık olmuyodur göz kapaklarını tutarsın mesela çok önemli bir yerdeysen. Ben tutuyorum mesela tutulur muymuş demeyin kirpiklerim ip gibi ucundan tutabiliyorum. Acıyo ama siz yapmayın! Ben öyle uykuyadalmayı severim işte zor bela ışığı kapatırım.Sonra hop yok hiç bir şey uymuşsun. Sabah ya lanet olası bi sesle uyanırsın ya da omzunuza konan bir öpücükle ya da annenin hadi artık demesiyle. Hıh kitap okurken uyuyakaldığınızda yalnız mı olunur sanıyosunuz illa, hayır işte en güzel tarafı sevgilinin koynunda hem de kitapla uyuyakalmak!

Seviyorum ne olmuş, siz de yapın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder